Dag 18 : San Francisco - Chicago - Brussel

28 juli 2010

Aan alle mooie liedjes komt een einde.

Voor we vertrokken heeft American Airlines regelmatig de vluchturen gewijzigd. Ik heb gisteren nog gecheckt, vertrek voorzien om 9 u 25' (ipv het oorspronkelijke mooie uur van 11 u 25').
Iets na 6 u rijden we weg bij het hotel.

Op dit uur heb je helemaal geen last van file.
Ook het afleveren van de auto verloopt vlot. Op maar een half uur tijd hebben we onze bagage afgegeven en zijn we langs de security gepasseerd.

Tijd voor ontbijt nu. Ook al vlotte bediening.

Maar aan ons geluk komt een einde. De mensen bij American Airlines vonden het precies niet nodig dat wij langs elkaar zitten. Hoewel wij onze zitjes vastgelegd hadden, is dit blijkbaar geen garantie. Ik moet hier echt op mijn strepen staan bij de zeer onvriendelijke medewerkster. Slechts nadat ik haar naam vraag zodat ik naar een supervisor kan gaan, komt er schot in de zaak. Plots zijn onze plaatsen terug vrij. Een mirakel?

Verder verloopt alles prima, al worden ook voor de terugvluchten redelijk aftandse toestellen ingezet.


De volgende dag, op 29 juli, landen we om 8 u in Brussel.


Samengevat :  het was geweldig !
Dit was de eerste lange, verre vakantie die ik alleen met Sander deed en alles is goed verlopen.
We legden 3007 km af. Het weer was heerlijk, geen enkele dag regen.

We maken al stilletjes plannen voor een volgende vakantie.